nog één week te gaan - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu nog één week te gaan - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu

nog één week te gaan

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

12 November 2007 | Nederland, Alkmaar

Lieve mensen, het komt nu toch wel akelig dichtbij hoor. Ik moet nu nog 4 nachten werken, het weekend nog vrij om mijn huis een sopbeurt te geven en dat is het dan voorlopig wel. Verder heb ik het druk om zieke collega's op afstand te houden, want dat kan ik natuurlijk helemaal niet gebruiken. Afgelopen week mijn visum voor Kenia gehaald, dus alles is nu rond. Vandaag mijn tas op de weegschaal gehad, hij is 2 kg te zwaar, dus dat valt me nog mee. Je tip Hans heb ik ter harte genomen, het slaapmatje blijft thuis. Verder geniet ik van jullie leuke reacties, zeker van ene Meelever, ik hoop, dat hij/zij zich nog een keer bekend maakt, want ik ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig wie dat nu wel zal zijn!
Wat mij nu nog rest is mijn MP3 vullen met muziek 4 gb, dus zo komt Jan Splinter wel door de winter. De groetjes maar weer Marjo

• 12 November 2007 - 15:15

Marianne:

Hoi Marjo,
    Ik ben ook een Meelever, maar die bedoel je vast niet. Geniet deze week nog maar van de hollandse luchten met storm en regen. Je gaat het nog missen.
    Hou je haaks en alvast een hele goede reis toegewenst.
    Groetjes uit Oss.

• 12 November 2007 - 16:07

Meelever:

Nou Marjo, dat die vier nachten ook maar snel voorbij mogen zijn. Nog een bof dat die in Alkmaar zijn en niet in Brabant, want Brabantse nachten die zijn pas lang (toch?).
    Tja, waar kun je nu nog twee kilo op besparen? Want je moet natuurlijk ook nog marge hebben voor souvenirs op de thuisreis. Zet in elk geval maar geen zware muziek op je MP3 apparaat. Dat scheelt ook weer. Of wat dacht je van een doosje Wybertjes in plaats van tandenborstel en tandpasta? Lekker in combinatie met een hijs whisky uit je heupflesje. Toch? (Heb ik overigens van jou geleerd)
    Een snelle week gewenst en als je terug bent mag je verhalen vertellen bij een fles wijn. Maar eerst moet je nog gaan natuurlijk.

toitoi

• 12 November 2007 - 19:07

Annemiek:

Hoi Marjo,
    Het begint inderdaad heel spannend te worden. We kijken nu al uit naar je foto's en verhalen. Geniet ervan!
    Groetjes

• 12 November 2007 - 20:00

An:

Hoi Marjo, jammer dat de top 2000 nog niet uitgezonden wordt om je MP3 speler mee te vullen, maar misschien heb je de verzamel cd's van vorig jaar/ jaren??
    Blijf gezond, he, ook als je eenmaal in Afrika zit. Goed eten, veel lachen en geniet ervan. Goeie reis, An

• 13 November 2007 - 17:58

Hans :

Lekker Marjo, dat je vertrek nou zo dicht bij komt. Ja? Ga je foto's maken?
    We kijken er naar uit. Maar vooral naar je verhalen natuurlijk.

Nog effetjes

www.kababoes.nl

• 15 November 2007 - 10:40

Rudy:

Hallo Marjo,
    Ik wens jou een fijne vakantie.
    Kom gezond weer terug.
    Groetjes,en tot ziens,
    Rudy

• 15 November 2007 - 17:42

Mirjam:

Ha die marjo
    Nog eventjes en dan is het zover!!!Heerlijk voor je hoor. Hoop dat je een te gekke tijd gaat doormaken met veel reisplezier. Ik probeer je nog te bellen maar ik heb het weekend late diensten. Hoop je nog wel even te spreken. Liefs en tot horens Mirjam

• 17 November 2007 - 18:29

Martin En Helene:

Hallo Marjo, nog even een berichtje van ons. We wensen je een hele fijne tijd.
    Geniet ervan met volle teugen. We volgen je wel. Na terugkomst horen en zien we alles wel.
    Groeten M en H.

• 18 November 2007 - 16:34

Corry En Leo:

Hoi Mar
    Al zenuwachtig voor de grote reis? We wensen je heel veel reisplezier, veel leuke en spannende ontmoetingen en ook nog tijd om lekker te luieren. We volgen je relaas natuurlijk met veel belangstelling. Groetjes Corry en Leo.

• 18 November 2007 - 18:40

Ellen Broug:

Lieve Marjo,

Morgen vertrek je.Hopelijk lees je mijn berichtje nog.Een hele fijne tijd,geniet volop en zorg goed voor je zelf.Ik blijf je wel volgen. Bofkont ! Een goede reis en een bijzonder verblijf in kaapstad met de kinderen van je vriendin.

liefs Ellen

• 19 November 2007 - 09:22