De foto's en een paar filmpjes - Reisverslag uit Calcutta, India van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu De foto's en een paar filmpjes - Reisverslag uit Calcutta, India van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu

De foto's en een paar filmpjes

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

25 Juni 2023 | India, Calcutta

Hèhè, nounou, tjongejongejonge;

Het is niet te geloven, maar bijna een jaar nadat ik deze reis heb geboekt en ruim een half jaar na terugkomst is het me dan toch gelukt om de foto's bij mijn verslagen te krijgen, zelfs een paar filmpjes.

Reden is gedoe met mijn huis(problemen die niet aangepakt worden, tenzij je dreigt met een consumentenprogramma). Mijn hemel wat gaat daar een negatieve energie in zitten zeg!

Verder een overleden tablet en een stervende computer maakte mij ook niet enthousiast, maar vakantiegeld doet wonderen [e-1f602][e-1f602] en beiden zijn vervangen en lekker snel!

Ook gedoe met deze site, wat er voor gezorgd heeft dat ik er bij tijd en wijle weer even helemaal klaar mee was. Volgens mij zijn inmiddels alle taalfouten eruit en ik hoop dat jullie kunnen genieten van de foto's, het was nog wel ingewikkeld, kiezen uit ongeveer 3000 foto's.

Bij sommige foto's staan letters, deze zijn dan ook niet door mij gemaakt maar door groepsgenoten.

Liesbeth, Willem Jan en Hans. van de rest van de groep helaas geen foto's gekregen.

Wat betreft het boek over India is heel erg interessant, maar o jee wat een kleine letters om te lezen. Helaas niet in een ebook te verkrijgen, want dan kun je de letter grootte aanpassen! [e-1f605] Ik heb er een loep bij nodig of anders daglicht, dus de ruim 600 bladzijden gaan niet zo heel snel.

De volgende reis is inmiddels geboekt, maar het blijft Europa dit jaar. En korte reis van 9 dagen door Andalusië in oktober, samen met Annalien. Er waren vele opties, maar de agenda's lieten niet veel ruimte! Hahaha. Het valt niet mee als pensionado's een vakantie te plannen!

Zo hier laat ik het bij, ik zeg tot de volgende reis en die komt er dus al snel aan.

Lieve groet van mij

Marjo

• 26 Juni 2023 - 12:05

Ike:

Soms zit het mee en soms (behoorlijk) tegen. Fijn dat je alle hobbels heb genomen en nu weer verder kan met goede computer en tablet.

Geniet van vooruitzicht van weer een vakantie in zicht.

Het ga je goed.

• 26 Juni 2023 - 15:00

Corry Van Sluis:

Hoi Marjo,

Goeie keus volgens mij. Leo en ik zijn daar ook geweest en heerlijk genoten. Lekker weer, veel terrasjes om te borrelen en lekker te eten. Alvast goeie reis en lekker genieten maar.

Groetjes van je nicht Corry.

• 11 Juli 2023 - 06:16

Ulrich:

Mooie foto's Marjo van een mooie vakantie. Op naar de volgende. Oktober alweer, geniet van de zomer hier, groetjes en tot snel.