Never a dull moment with me! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu Never a dull moment with me! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu

Never a dull moment with me!

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

17 September 2023 | Nederland, Heerhugowaard

Beste volgers;

Nog een goed drie weken te gaan en dan ga ik er voor een paar dagen naar Spanje.

Ik heb er zin in. Er is veel gebeurd de afgelopen periode. Ik heb na goed overleg met 'me/myself and I' besloten om naar Rotterdam te verhuizen. Ik zit al een tijdje weer te loeren op Funda en er komen leuke appartementen voorbij, dus ik hoop dat ik nu meer geluk heb dan 3 jaar geleden. Dit betekent, mijn huis weer in de verkoop, dus het is weer opruimen geblazen! Hahaha

Nou ja inmiddels staat hij op Funda en ben ik ook al druk met huizen kijken in Rotjeknor.

Tot op heden weinig tijd om me in te lezen in Andalusië, ik ervaar dit ook wel anders dan de vorige reizen die ik heb gedaan, het is maar 10 dagen dus ik heb nog wat tijd om me voor te bereiden.

Wel hebben we al allerlei bezoeken zoals Alcázar in Sevilla en het Alhambra in Granada al geboekt. Alsook het parkeerterrein om de auto een paar dagen neer te zetten, we vliegen in de ochtend al om 06.45 en komen als alles zonder vertragingen verloopt 10 dagen later pas om 23.00 uur weer terug op Schiphol, heerlijk vliegen met Transavia! [e-1f60a][e-1f60a]

De groep lijkt de dertig personen niet te halen, daar ben ik wel erg blij om. We zijn nu met 14, dus hopelijk blijft dit zo!

Nou, dit was een korte 'update' van mijn aanstaande reis, word vervolgt.

Lieve groet en tot gauw

• 17 September 2023 - 21:10

Joséphine:

Heerlijk Marjo, naar Andalusië, het is er prachtig. Veel plezier daar. Hoop dat je een goede deal kan maken met de verkoop en aankoop van huis. Wij wensen je een mooie reis en succes met Rotterdam. Groetjes van ons

• 18 September 2023 - 16:39

Corry Van Sluis:

Wat leuk dat je in Rotterdam komt wonen. ik hoop dat je gauw een leuke woning vindt.

Ik kom vast een keer bij je logeren, kunnen we samen lekker shoppen of iets leuks gaan doen.

Sterkte met met de verhuizing.

De laatste vakantie met Leo zijn we ook in sevilla en het Alhambra geweest, de moeite waard, prachtig.

Fijne vakantie en ik hoor wel van je als je weer terug bent.

Lieve groetjes van Corry.

• 19 September 2023 - 01:41

Ulrich:

Dat je maar snel een mooie woning in Rotterdam vindt! Je wilde toen ook al graag, deze keer gaat het lukken.

Veel plezier met het plannen van je reis naar Spanje.

Tot snel, lieve groet, Ulrich