nog één week te gaan! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu nog één week te gaan! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu

nog één week te gaan!

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

15 Oktober 2009 | Nederland, Alkmaar

Hallo allemaal;
Als het goed is, krijgen jullie nu twee verslagen te zien. De site is nogal veranderd en ik was dus van alles kwijt, waaronder de emailadressen, maar die heb ik ondertussen gevonden. Verder loop ik tegen nog meer dingen aan, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.
Gisteren mijn visum geregeld, ik heb er maar een dagje den Haag van gemaakt. Het visum was na een wachttijd, want er gaan meer mensen naar Vietnam, binnen een uur geregeld.
Ook mijn vliegticket, de hotels en de reisbegeleiding, zij heet Marieke, is bekend. Volgens haar profiel een enthousiaste jonge dame, goed twintig jaren jong!
Volgende week om deze tijd, zitten we ergens boven het midden oosten denk ik. Nou, dit was het voor nu tot een volgende keer maar weer. Marjo

• 15 Oktober 2009 - 18:35

Albert:

Nog een week te gaan. Spannend hé.
    Wij zijn benieuwd naar de verhalen en de foto's
    Groeten Albert en Maria

• 15 Oktober 2009 - 19:04

Bert & Jeannette:

wat een heerlijk vooruitzicht!voor welke reisorganisatie heb je nu uiteindelijk gekozen? leuk om te weten en deze reis even op te zoeken! Voordat je weggaat maak je nog net effies de nederlandse kou mee.
    succes met je voorbereidingen en we gaan je deze keer volgen!

• 15 Oktober 2009 - 19:27

Nique:

Yes, nog maar een weekje! Dan laten we de kou hier achter ons, gaan we genieten van het Aziatische weer. Kan ook heel verrassend zijn, maar dat weten we al. Wanneer ik tijd vind voordat we vertrekken probeer ik ook een profiel aan te maken. Kunnen we in het internetcafé naast elkaar de verslagen schrijven. Ik heb er zin in! Tot volgende week. Moet maandag nog even een typhus injectie (of is het anti-typhus...) halen, en ik ben er klaar voor!

• 15 Oktober 2009 - 20:06

Jos:

Ook al laten jullie ons alleen achter in het het koude Nederland, wij kunnen ons weer gaan warmen aan jullie spannende verhalen en mooie foto's

• 15 Oktober 2009 - 21:17

Petra:

Nou meid dat is dus aftellen geblazen, en zoals het er nu uitziet zijn we nog gewoon in Nederland als je terugkomt, dat is ook weer eens wat anders he? Ik ga je nog horen, bye
    Peet

• 16 Oktober 2009 - 08:23

Hans & Margriet:

We hadden ´t eerste bericht inderdaad gemist maar nu weten we dan toch dat je weer op pad gaat. Tja, als je eenmaal globetrottersvirussen in je lijf hebt raak je die nooit meer kwijt.
    Anyway, ik hoop dat deze ene week maar heel snel voorbij mag gaan en dat de weken erna juist heel langzaam mogen gaan zodat je er maximaal van geniet.

See ya

• 16 Oktober 2009 - 16:52

Laurens Joke:

Een heel fijne vakantie toe gewenst.Zien uit van uit de kou naar de {warme}verhalen.Groetjes Laujo.

• 17 Oktober 2009 - 17:12

Shirley:

He Marjo goed vooruitzicht, hoor graag alle verhalen.
    Bij ons schiet het ook op binnenkort japan en taiwan.

Groet Shirley

• 18 Oktober 2009 - 13:43

Corry En Leo:

Hoi Marjo, Leuk dat je ons weer op de hoogte houdt van al je reisperikelen. Ik was al weer vergeten dat je deze reis gaat maken, alleen de reis naar Zuid-Amerika was me bij gebleven, maar dat duurt dan nog even. We wensen je een leuke, enerverende vakantie toe en zien je berichtjes met veel belangstelling tegemoet. P.S. wij zijn de maand september in Spanje geweest, prachtig weer en hebben heerlijk genoten, vooral veel geluierd!!!! We moeten er nu weer tegen kunnen tot de wintersportvakantie.

groetjes, corry en leo

• 18 Oktober 2009 - 17:15

Meelever:

Potjandorie Marjo,
    ben ik weer net te laat je te zien. Ik had je (lang gelee) nog iets moois beloofd. Vorige week was ik vlak bij je in de buurt en twijfelde om langs te komen. Tja, nu kan het niet meer voor je weggaat. Komt wel weer als je terug bent.
    Hele fijne reis gewenst met plesante verhalen en avonturen.

• 20 Oktober 2009 - 12:23

Mirjam:

ha die Marjo,

Goh daar ga je alweer. heerlijk voor je!!
    Ik kom deze week nog even je boek brengen. bel je nog wel even. Wens je alvast een hele mooie, gezellige en inspirerende reis.
    Liefs mirjam

• 21 Oktober 2009 - 23:20

Ineke:

Ha Marjo,
    Ben net op tijd om je een onwijs toffe en goeie vakantie te wensen. Geniet ze.

Groet Ineke

• 22 Oktober 2009 - 04:16

Ulrich:

Have a save flight en fijne weken in Vietnam

• 23 Oktober 2009 - 17:06

Petra:

Hoi wijffie, Piet en ik zaten net in de herftzon een wijntje te drinken en proostten op je omdat je nu echt in de lucht zat...en we dachten, zou je nu in plaats van oorbellen met Cubaanse sigaren terugkomen met oorbellen met Vietnamese Loempia"s? Have fun and take care....we denken aan je