De foto's! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu De foto's! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu

De foto's!

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

25 Februari 2017 | Nederland, Alkmaar

Hallo allemaal;
Inmiddels zijn we alweer ruim 4 maanden verder.
Het was een 'tough time', maar inmiddels voel ik me weer een stuk beter, nog niet helemaal tevreden, maar 2017 wordt mijn jaar!
Ik was tijdens het reizen zoals altijd weer afgevallen en dacht, nu pak ik door, een beetje klaar als ik mezelf op de foto's zie met 'drie' buiken of dat wat er op lijkt. Hahaha. En het gaat lekker, inmiddels minus 16 kg en ik voel me dan ook lichamelijk helemaal top!
Sinds de afgelopen week weet ik ook, dat 30 augustus mijn laatste werkdag is en dan begint het 'vrije' leven in de vorm van prepensioen. Ik heb er zin an!
Natuurlijk al druk bezig met reisplannen maken, maar ik ben bang dat dit een luxe probleem gaat worden en ook financieel moet er gekeken gaan worden wat er allemaal mogelijk is, maar genoeg landen nog te ontdekken.
Maar goed er staan nu foto's bij de verhalen en dat was ook nog lastig, meer dan 2500 foto's en dan een beperkte keuze maken valt niet mee. Ik ben erg geneigd om de details te laten zien omdat ik daar zelf zo van hou met al dat gebeeldhouwde hout en steen! Volgens mij heb ik nu een aardige mix van alles om een goed beeld te kunnen krijgen van India en vooral Rajasthan.
Met dank aan Annalien, Wendy, Gert en Hans waar ik ook een paar foto's van heb gebruikt.
En ja mijn groene thee is helaas al op, ik heb nu een groen thee uit China en die smaakt erg rokerig, zoooo anders dan die van de 'Spicy girls' uit Jodhpur.
De volgend reis staat al in de steigers en dat wordt in April een korte trip naar Jordanië, ik kijk er al naar uit, zeker naar Petra!
Nou lieve volgers, ik zou zeggen geniet van de foto's, ik weet nog niet of dit de definitieve versie wordt, maar voorlopig laat ik het even zo.
Tot de volgende reis maar weer.

• 25 Februari 2017 - 16:53

Henny Timmerman:

Ik ga er eens lekker voor zitten en je foto's bekijken, leuk. En wat fjjn dat je nu kan gaan aftellen, nog even en je hebt dan de luxe van 'wat ga ik nu eens wel of niet doen" heerlijk.

• 26 Februari 2017 - 00:21

Petra:

Fijn Marjo dat je je weer beter voelt. Ik hoop de knop ook weer eens om te kunnen zetten. En naar Petra!!! Het moét er wel mooi zijn met zo een naam. Kijk al uit naar de foto's! X

• 28 Februari 2017 - 10:41

Marjan:

Top Marjo! En wat een supergoed vooruitzicht meid; 2017 een memorabel jaar! Ik ga van je foto's genieten. Tot ziens en een dikke knuf . X