Eindelijk is het zover! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zover! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zover!

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

13 Oktober 2018 | Nederland, Alkmaar

Hallo allemaal;

Morgen ga ik weg, ik ben blij want ik heb een onwijs drukke tijd achter de rug, ook wel met leuke dingen hoor! Maar in de periode dat ik weg ben worden een paar muren opnieuw gestuukt dit omdat er in verband met optrekkend vocht het één en ander naar beneden was gekomen. Vorig jaar behandeld met een bepaald goedje en nu zijn de muren droog genoeg om weer gestuukt te worden. Maar dat betekende voor mij veel dingen verplaatsen en opruimen! En zolang ik thuis ben blijf ik maar bezig, ben nu dan ook bekaf!

Maar goed afgelopen weekend gezellig naar Londen geweest, Hannah, Liz en Michelle gezien, veel gegeten en gedronken maar wat was het gezellig en ik ben met de Eurostar gegaan, ook dit was goed te doen, wel jammer dat je op de heenweg nog over moet stappen in Brussel.

Vanmorgen veel gedoe met mijn boardingpas, ik heb mijn ticket begin dit jaar geboekt bij de KLM, kreeg kort geleden te horen dat ik Air France vloog, dat is altijd spannend want je weet nooit wanneer die piloten het weer in de kop krijgen om te gaan staken, maar het lijkt goed te gaan! Hahaha.

Ik kreeg vanmorgen via de app en de mail van Air France te zien dat ik mijn boardingpas kon aanvragen, maar als ik het betreffende vakje aanklikte kwam er de melding dat dit al weer gesloten was! Omg! Hij was net 5 minuten open??? Na 'tig' keer proberen en steeds dezelfde reactie snapte ik er niks meer van tot ik op een gegeven moment zag, dat ik mijn boardingspas moest regelen via de website van Jet Air, logisch toch???

Ik weet dat al deze maatschappijen met elkaar samenwerken, maar dit is toch niet echt logisch in mijn beleving en uiteraard overal weer je gegevens invullen, zeer klantonvriendelijk.

Maar het goede nieuws is, dat ik nu wel mijn boardingspas heb en dus morgen op pad kan! Ik vlieg via Mumbai naar Delhi, dit had ik gedaan omdat ik niet 's avonds laat aan wilde komen. Toen wist ik nog niet, dat Michelle en Hannah ook ongeveer om die tijd aankomen in Delhi, nou ja het is niet anders. Karen is er al, heeft een tripje vooraf gedaan. Morgan komt ook maandagochtend aan vanuit Canada en Liz komt er woensdag nog bij.

En dan vertrekken we de 19e 's morgens vroeg naar Guwahati, dit ligt in Oost-India om van daaruit met een busje naar de Bhutanese grens te vertrekken.

De groep is vol, 18 personen, wie had dat gedacht een paar weken geleden.

Onze reisbegeleidster heet Tine, wij ontmoeten haar op de luchthaven van Delhi bij vertrek naar Guwahati. Het zal niet altijd makkelijk worden om dit blog bij te houden, want we hebben grote delen van de reis of traag internet (Bhutan) of geen WIFI (Centraal India), maar ik doe mijn best en probeer ook af en toe foto's op Facebook te zetten.

Dit was het voor nu, ik ga naar bed, afgelopen nacht slechts 2,5 uur geslapen. En morgen vroeg op!

Tot de volgende keer.

• 13 Oktober 2018 - 18:18

Krijna:

Hoi Marjo,

Fijne vakantie en hartelijke groet.

Krijna.

• 13 Oktober 2018 - 18:23

Corry En Leo:

Hoi Mar, een fantastische reis toegewenst en we zien uit naar je belevenissen.

• 14 Oktober 2018 - 06:52

An:

Hoi Marjo, een mooie reis gewenst met zn allen.

• 14 Oktober 2018 - 10:39

Marjan:

Hoi Marjo, nogmaals veel plezier!