Eindelijk is het zover! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu Eindelijk is het zover! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu

Eindelijk is het zover!

Door: Marjo

Blijf op de hoogte en volg Marjo

13 Oktober 2018 | Nederland, Alkmaar

Hallo allemaal;

Morgen ga ik weg, ik ben blij want ik heb een onwijs drukke tijd achter de rug, ook wel met leuke dingen hoor! Maar in de periode dat ik weg ben worden een paar muren opnieuw gestuukt dit omdat er in verband met optrekkend vocht het één en ander naar beneden was gekomen. Vorig jaar behandeld met een bepaald goedje en nu zijn de muren droog genoeg om weer gestuukt te worden. Maar dat betekende voor mij veel dingen verplaatsen en opruimen! En zolang ik thuis ben blijf ik maar bezig, ben nu dan ook bekaf!

Maar goed afgelopen weekend gezellig naar Londen geweest, Hannah, Liz en Michelle gezien, veel gegeten en gedronken maar wat was het gezellig en ik ben met de Eurostar gegaan, ook dit was goed te doen, wel jammer dat je op de heenweg nog over moet stappen in Brussel.

Vanmorgen veel gedoe met mijn boardingpas, ik heb mijn ticket begin dit jaar geboekt bij de KLM, kreeg kort geleden te horen dat ik Air France vloog, dat is altijd spannend want je weet nooit wanneer die piloten het weer in de kop krijgen om te gaan staken, maar het lijkt goed te gaan! Hahaha.

Ik kreeg vanmorgen via de app en de mail van Air France te zien dat ik mijn boardingpas kon aanvragen, maar als ik het betreffende vakje aanklikte kwam er de melding dat dit al weer gesloten was! Omg! Hij was net 5 minuten open??? Na 'tig' keer proberen en steeds dezelfde reactie snapte ik er niks meer van tot ik op een gegeven moment zag, dat ik mijn boardingspas moest regelen via de website van Jet Air, logisch toch???

Ik weet dat al deze maatschappijen met elkaar samenwerken, maar dit is toch niet echt logisch in mijn beleving en uiteraard overal weer je gegevens invullen, zeer klantonvriendelijk.

Maar het goede nieuws is, dat ik nu wel mijn boardingspas heb en dus morgen op pad kan! Ik vlieg via Mumbai naar Delhi, dit had ik gedaan omdat ik niet 's avonds laat aan wilde komen. Toen wist ik nog niet, dat Michelle en Hannah ook ongeveer om die tijd aankomen in Delhi, nou ja het is niet anders. Karen is er al, heeft een tripje vooraf gedaan. Morgan komt ook maandagochtend aan vanuit Canada en Liz komt er woensdag nog bij.

En dan vertrekken we de 19e 's morgens vroeg naar Guwahati, dit ligt in Oost-India om van daaruit met een busje naar de Bhutanese grens te vertrekken.

De groep is vol, 18 personen, wie had dat gedacht een paar weken geleden.

Onze reisbegeleidster heet Tine, wij ontmoeten haar op de luchthaven van Delhi bij vertrek naar Guwahati. Het zal niet altijd makkelijk worden om dit blog bij te houden, want we hebben grote delen van de reis of traag internet (Bhutan) of geen WIFI (Centraal India), maar ik doe mijn best en probeer ook af en toe foto's op Facebook te zetten.

Dit was het voor nu, ik ga naar bed, afgelopen nacht slechts 2,5 uur geslapen. En morgen vroeg op!

Tot de volgende keer.


  • 13 Oktober 2018 - 18:18

    Krijna:

    Hoi Marjo,

    Fijne vakantie en hartelijke groet.

    Krijna.

  • 13 Oktober 2018 - 18:23

    Corry En Leo:

    Hoi Mar, een fantastische reis toegewenst en we zien uit naar je belevenissen.

  • 14 Oktober 2018 - 06:52

    An:

    Hoi Marjo, een mooie reis gewenst met zn allen.

  • 14 Oktober 2018 - 10:39

    Marjan:

    Hoi Marjo, nogmaals veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marjo

Ik ben geboren in 1953 en sinds september 2017 met prepensioen, na 46 jaar in de zorg te hebben gewerkt, als laatste als verpleegkundige in de verslavingszorg. Woonachtig in Heerhugowaard en mijn hobby's zijn reizen, fotograferen, wandelen en beeldhouwen. Mijn motto: geniet van het leven, want het is maar kort!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 262278

Voorgaande reizen:

11 Oktober 2023 - 20 Oktober 2023

Spanje, Andalusië

15 November 2022 - 11 December 2022

Noordoost India

16 Augustus 2020 - 12 September 2020

Madagascar.

11 Januari 2020 - 18 November 2019

Sneeuw en ijs!

05 Oktober 2019 - 20 Oktober 2019

Iran, een gesluierd land!

09 Maart 2019 - 16 Maart 2019

Noorderlicht????

10 November 2018 - 20 December 2018

Centraal India

14 Oktober 2018 - 20 December 2018

Bhutan en India

21 December 2017 - 28 December 2017

Bloemeneiland Madeira

14 April 2017 - 23 April 2017

Jordanie, oude beschaving!

25 September 2016 - 16 Oktober 2016

Rajasthan, kleurrijk India!

13 Januari 2016 - 07 Februari 2016

Op naar Antarctica

17 Augustus 2014 - 21 November 2014

Zijderoute! Kathmandu - Istanboel

13 Oktober 2013 - 09 November 2013

Mooi Marokko

16 November 2010 - 11 Maart 2011

rondreis Zuid - Amerika

22 Oktober 2009 - 13 November 2009

het verre oosten

19 November 2007 - 21 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: