Spannende maanden! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu Spannende maanden! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van Marjo Minnen - WaarBenJij.nu

Spannende maanden!

Blijf op de hoogte en volg Marjo

14 Juli 2018 | Nederland, Alkmaar

Hallo allemaal;

Het was lange tijd spannend of de reis naar Bhutan wel door zou gaan, de teller bleef lang op 4 deelnemers staan.

Ik ga met Michelle, met haar heb ik veel de kamer gedeeld op de zijderoute reis en toen zij van mijn plannen hoorde wilde zij heel graag mee! Omdat zij ook nog samen met haar man naar Engeland gaat vooraf aan deze reis, hadden we bedacht dat het wel leuk zou zijn om in Londen met Liz en Hannah af te spreken. Nadat we dat hadden afgesproken kon Hannah het ook niet meer loslaten en zij wilde ook wel graag mee en ging kijken of ze vrij kon krijgen. Toen ging Liz ook overstag en toen hadden we zoiets misschien willen de Canadezen (Karen en Morgan) ook wel mee. En ook zij hadden interesse, dus in een bestek van nog geen twee weken hadden we dus een internationale groep en een groep die groot genoeg was om de reis door te laten gaan.

Maar ja hoe vul je een Nederlands formulier in om je aan te melden als je geen Nederlands spreekt en leest. Ik kan zeggen het was via Messenger hilariteit ten top, maar ze staan erop! GEWELDIG! Er zitten nu nog twee andere vrouwen en één man in de groep, ik vind het wel sneu voor hem dat de reisbegeleiding ook een vrouw is. Nou ja wie weet vind hij het wel erg leuk!

We ontmoeten elkaar, althans vier van ons in Londen en een week later weer in Delhi, nou ja het wordt vast heel erg gezellig.

Ik weet nog niet wat de plannen zijn van de rest van ons groepje, Michelle gaat na Bhutan nog door Rajasthan met een andere groep, maar de andere vier moeten ook weer werken! Dus dat is nog even afwachten.

Nou dit was het eerste verslag van een nieuw avontuur, maar eerst morgen naar Nijmegen, proberen voor de 27e keer de 4daagse te volbrengen.

Daarna wordt het inlezen, voorbereiden en regelen van visa en vaccinaties.

Tot een volgende keer